A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Francie

Moderne du Temple 2* - Velmi nesolidní jednání

Hodnocení ubytování

Od února toho roku jsem měla zarezervovaný 2 lůžkový pokoj se sprchou a WC.Koncem dubna jsem poslala dotaz na mou rezervaci a byla mi potvrzena i s částkou 55-58 euro za noc.Při příjezdu jsem na recepci zaplatila 60 euro za noc s tím, že jsem očekávala 2 lůžkový pokoj s příslušenstvím.Jaké bylo mé překvapení, když jsem otevřela dveře pokoje a pokoj byl jednolůžkový (byly jsme 2) a bez WC, sprcha (minisprška) tam byla.Ihned jsem se vrátila na recepci a upozornila jsem, že toto není pokoj mnou rezervovaný a bylo mi velmi odměřeně a arogantně paní recepční sděleno (anglicky), že můžu být ráda, že mám vůbec nějaký pokoj, že jsem žádnou rezervaci neměla.Měla jsem s sebou vytištěné všechny maily, které jsem si s recepcí vyměnila, ale i tak mi tvrdila, že jsem rezervaci neměla.Tázala jsem se na paní recepční, se kterou jsem korespondovala a která mou rezervaci vyřizovala a bylo mi řečeno, že zde již nepracuje.Druhý den vyšlo najevo, že to byla právě ona a do očí se mi zapřela.Raději dělala, že mi nerozumí a neumí česky....Na dveřích pokoje visela cedulka s cenou za tento pokoj a bylo na ní 45 euro za noc a já zaplatila 60 euro v domnění, že budu bydlet v 2 lůžkovém pokoji a tak jsem se domáhala slevy a vyplacení rozdílu.Samozřejmě jsem se ničeho nedomohla.Mluvila jsem i s novou paní ředitelkou o této situaci a i ta neměla nejmenší snahu nějak nám vyjít vstříc i když bylo jasné, že chyba je na jejich straně a navíc také měla tendenci se zapírat a tvrdit, že není šéf.Asi nějaký hotelový zvyk.Také se pokusila mi tvrdit, že má (opakovaně) potvrzená rezervace byla zrušena.No nesmysl...Ještě bych chtěla dodat, že na pokoji nebyla jediná použitelná zásuvka.Byla jen jedna u stropu do které byla zapojená televize, ale i ze židle jsem nebyla schopná na ní dosáhnout a něco si do ní zapojit.....Za 3 dny našeho pobytu se obdobná a i stejná situace opakovala i u jiných hostů a někteří hosté neměli po příjezdu pokoj vůbec.

Hodnocení stravy

Bez stravy

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Blízko metra

Hodnocení personálu hotelu

Velmi nesolidní jednání některých recepčních, bez snahy vzniklý problém řešit.

Celkový dojem, přístup personálu

Celkový dojem je velmi negativní.Myslím, že vzniklá situace se dala řešit jinak.Kdyby mi při příjezdu paní recepční na rovinu řekla, že se změnilo vedení a rezervace se ztratila a nyní pro mě nemá 2 lůžkový pokoj s příslušenstvím, ale že má jen 1 lůžkový To lůžko bylo širší) a to za cenu 45 euro, tak se na něj půjdu podívat a rozhodnu se.Nebo by bylo vhodné pomoci hostu v hledání jiného hotelu.Kdyby se zachovala takto, tak je to rozumné a férové a většina lidí by to byla schopná pochopit, ale to se rozhodně nedělo.

Fotogalerie

Další recenze hotelu

Naprosto v pohodě Jenda   09.11.2010
Noční můra Pavla Mlejnková   15.07.2010
Nesolidní jednání Jari   07.07.2010
Super hotel zuzkag   29.06.2010
Příjemný hotel MMOONNAA BB..   18.05.2010
Hrůza Jitka   05.05.2010