A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Francie - Diskuze

Původní dotaz

Poprvé v Paříži

| Ingrid
Ahoj, zdravím všechny příznivce Francie:). Prosila bych o radu, za 2týdny jedu do Paříže a potřebovala bych pár rad. Jak je to s návštěvou památek, muzeí? Co je výhodnější, kupovat si jednotlivě lístky, stát fronty, nebo si koupit kartu Paris Museum, nebo Paris Pass? Co je lepší, výhodnější. Jsem ještě studentka, takže jsou i nějaké slevy? Četla jsem zde na foru, že nějaké slevy existují, ale chtěla bych se ujistit, že to tak je.
Covyjde výhodněji?

Děkuji za odpovědi či komentáře, poznatky, zkušenosti, které by jste mi sdělili.

Ingrid
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně
Terka589 11.07.2008 10:53
ceny vstupného 

Ahoj. Jak již psala Via, vypsala jsem v diskuzi, na téma Paříž-ceny vstupného, ceny za které je možné se dostat do jednotlivých památek, muzeí, atd. Záleží na tom, co chceš navštívit, ale myslím, že takové to hlavní je tam obsaženo. Můžeš si najít na internetu přímo oficiální stránky Paris Museum Pass http://www.parismuseumpass.com/en/musees_liste_nom.php
a tam si vyhledáš, jestli vše co chceš navštívit obsahuje a pokud ano, možná to bude výhodnější, ale nepočítala jsem to. Ale myslím, že se nevyplatí si to kupovat, pokud tam najdeš jen polovinu tebou navštívených míst. Každopádně si to propočítej, je to na tobě. Nám se to ale nevyplatilo. 8-)

• Anonym (1)
  • Anonym (2)
Via 11.07.2008 01:11
To Ingrid: 

Vidím, že nedostáváš odpověď na svou otázku, tak ti poradím alespoň toto: podívej se na téma diskuze "Paříž-ceny vstupného", kde Terka589 uvádí některé slevy pro mladé. Dále pak doporučuji se zaregistrovat na Orbionu, abys mohla napsat soukromou zprávu přímo Terce, protože mám dojem, že na tyto stránky se teď, o prázdninách, moc nechodí. :-?

• Anonym (1)
  • Anonym (1)
Ingrid
03.07.2008 16:27 82.100.10.***
Poprvé v Paříži